Dacă n-ai auzit de Joseph Hadad, ori nu trăiești în România, ori nu deschizi televizorul și nici nu ieși la restaurant. Sau ceva… E o stea. Probabil Chef-ul cu cea mai mare expunere și cu cea mai înaltă percepție în ochii publicului interesat de gastronomie. Iar restaurantul său – Joseph – trece drept unul dintre cele mai elevate. Cine își imaginează că o astfel de notorietate se obține și menține doar gătind zilnic foarte bine, se înșală.
Oricât de bun ar fi un Chef, nu poate în același timp să scrie pe blog, să studieze, să răspundă la telefoane, să țină cursuri de bucătărie, să scrie cărți, să filmeze pentru televiziuni, să răspundă fanilor și clienților și să posteze pe Instagram. Cum o imagine de top se construiește și se menține în lumina reflectoarelor cu oameni de top, am încercat să vedem cine stă în spatele “produsului media” Joseph Hadad. Koon este numele agenției de Public Relations, consultanță, evenimente și comunicare care îl reprezintă pe Hadad și restaurantul lui și care asigură continuitatea creșterii unui brand construit cu mult talent și mult efort în zeci de ani. Pentru că, deși sunt strâns legate între ele, e totuși vorba de două produse diferite, cu nevoi diferite.
Citeste interviul aici.