Zilele de 1 și 8 martie vin și-n acest an cu reduceri interesante pentru femeile care achiziționează o vacanță în Turcia, în regim Early Booking. Pe lângă clasicele discounturi de până la 30%, reprezentantele sexului frumos beneficiază în plus de taxe de aeroport gratuite.
Promoția este oferită de către Hypermarketul de Călătorii Besttourism.ro și face parte dintr-o strategie de marketing menită să ofere turiștilor cele mai bune prețuri și oferte speciale la o gamă variată de servicii turistice. Detalii despre ofertele speciale ale Besttourism.ro se pot obține și la telefonul: 031.2263325.
Mai multe despre promoțiile Hypermarketului de Călătorii aflăm de la consultantul în turism Ciprian Enea:
Reporter: Ce alte oferte surpriză mai pregatiți turiștilor?
Ciprian Enea: Următoarea perioadă de reduceri va fi cu ocazia Târgului de Turism, dar recomandarea noastra este să profitați de ofertele Early Booking, cumulate cu reducerile pentru 1 și 8 martie. Dupa 28 februarie, scade pragul de reduceri timpurii și prețurile vor fi, oricum, ceva mai mari pentru toate destinațiile de curse charter.
Reporter: Sunt foarte multe agenții de turism. Cum pot turiștii să găsească cele mai bune oferte?
Ciprian Enea: Hypermarketul de Călătorii Besttourism.ro caută în permanență cele mai interesante oferte speciale și reduceri de la o gama foarte variată de turoperatori români și străini. Munca echipei noastre este susținută și îmbunătățită semnificativ grație implementării unui proiect european, cu finanțare nerambursabilă, acordat prin Regio-Programul Operațional Regional 2007 – 2013, axa prioritara 4 “Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional și local”. Proiectul are ca scop dezvoltarea pe segmentul on-line a Hypermarketului nostru de Călătorii.
Reporter: Care este valoarea totală a investiției?
Ciprian Enea: Aproximativ 250.000 de euro, dintre care peste 188.000 o reprezintă contribuția nerambursabilă a fondurilor europene.
Reporter: Care este ținta principală a proiectului?
Ciprian Enea: Investiția vizează achiziționarea de echipamente IT moderne, de software-uri specializate și dezvoltarea unui site personalizat, mult mai performant decât cel actual. Avem drept ”target” creșterea numărului de clienți din rândul industriei de turism si întărirea poziției competitive a Hypermarketului de Călătorii pe piața serviciilor de turism on-line.