Hypermarketul de calatorii BestTourism.ro se dezvolta cu ajutorul finantarilor nerambursabile acordate prin Programul Operational Regional 2007-2013 – axa prioritara 4 – „Sprijinul dezvoltarii mediului de afaceri regional si local”.
Proiectul de investitii on-line vizeaza dezvoltarea si realizarea unei platforme personalizate, menite sa vina in ajutorul turistilor in cautare de destinatii de vacanta si informatii privind serviciile turistice. Una din transformarile vizate este achizitionarea de echipamente IT performante si cresterea numarului de clienti din industria turismului.
Finantarea proiectului se ridica la aproximativ 200.000 de euro, iar 90% din totalul investitiilor sunt bani europeni nerambursabili. Noul site isi propune sa faciliteze accesul userului (clientul final) la o platforma mult mai accesibila, in care se vor gasi cele mai bune oferte calitate – pret. Utilizatorii besttourism.ro vor avea acces la informatii despre destinatiile turistice si sfaturi de calatorie din partea bloggerilor si redactorilor, dar si a consultantilor si turistilor, care isi vor putea expune parerile si impresiile de calatorie.
Desi, proiectul are ca scop o mai mare dezvoltare in mediul on-line, acest lucru presupune totodata crearea de noi locuri de munca, in domenii precum vanzari, management si actionariat, si promovarea cresterii cererilor de vacanta, in special pe cele din perioada martie-august.
Managerul Proiectului Hypermarketul de calatorii BestTourism.ro, Ciprian Enea, este de parere ca noua platforma va fi finalizata incepand cu acest an, si estimeaza ca inca de la sfarsitul anului 2014 se vor vedea noile imbunatatiri si ajustari ale site-ului.
”Credem ca unele imbunatatiri isi vor face simtita prezenta inca de la sfarsitul acestui an, dar versiunea beta va fi lansata in prima parte a anului viitor.” – Ciprian Enea, manager proiect Hypermarketul de calatorii BestTourism.ro.