Un program european ajută turiștii din România să beneficieze de o gamă largă de informații pe platforma hypermarketului de călătorii besttourism.ro. Proiectul, în valoare totală de aproximativ 250.000 euro, beneficiază de finanțare nerambursabilă în proporție de 75% prin Regio-Programul Operațional Regional 2007 – 2013, axa prioritară 4 “Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional și local”, domeniul major de intervenție 4.3 “Sprijinirea dezvoltării microîntreprinderilor”.
Despre cum va arăta besttourism.ro aflăm mai multe de la Ciprian Enea, managerul proietului:
-Ce aduce nou hypermarketul de călătorii în urma implementării acestui proiect?
-
Ne propunem să venim în sprijinul turiștilor cu o gamă complexă de informații de bază despre destinațiile și serviciile turistice vizate. De la articole, comentarii, bloguri și impresii de călătorie și pănă la compararea ofertelor la produse turistice.
-
Practic, care sunt avantajele noului site?
-
Pe de-o parte, utilizatorii besttourism.ro vor avea ”doar la un click distanță”, după cum sună șablonul, posibilitatea de a primi sfaturi de călătorie avizate, de la consultanții, redactorii, bloggerii sau turiștii care postează impresii de călătorie pe site. Iar pe de alta găsesc și achiziționează cele mai bune prețuri la sejururi, bilete de avion, cazări, croaziere, chartere etc. Practic, ne vom îmbunătăți și mai mult serviciile de ofertare, concomitent cu dezvoltarea considerabilă a secțiunii de informare a turiștilor noștri.
-
E adevărat că on-line în turism înseamnă angajați mai puțini?
– În stadiul nostru de dezvoltare, în prima fază vom absorbi cel puțin șase noi posturi de lucru, atât pe partea de vânzări, cât și pe partea de conținut redacțional și management. Grație implementării acestui proiect prognozăm o creștere a cererilor cu peste 80%, pe care actuala echipă de agenți de turism nu o poate susține, mai ales pe intervalul martie – august.